PASLAUGŲ KOKYBĖS POLITIKA
UAB „Jono Girskio stuburo ligų gydymo centro“ kokybės politika yra tikslingai planuojama, valdoma, nuolatos tikrinama ir efektyviai gerinama siekiant geriausios teikiamų sveikatos priežiūros paslaugų kokybės kiekvienam klientui (pacientui).
MISIJA
Tikslingai ir individualizuotai (atsižvelgiant į kiekvieno paciento atvejį) gerinti įstaigos klientų (pacientų) kaulų ir raumenų sistemos būklę bei edukuoti Lietuvos visuomenę apie tikslingos, individualizuotos kaulų ir raumenų sistemos priežiūros vertę, jos poveikį viso organizmo sveikatai. Nuolatos stebėti, koordinuoti, analizuoti bei tobulinti kiekvieną paslaugos teikimo grandį esamuoju momentu, taip užtikrinant kokybiškų paslaugų teikimą čia ir dabar, o ne ateityje.
KULTŪRA/VERTYBĖS
Įstaigos kultūra grįsta asmeninėmis darbuotojų kompetencijomis ir specialisto-paciento abipusio tikslingo reabilitacinio santykio kūrimu. Visų sveikatos priežiūros specialistų kasdienis uždavinys – sukurti individualų, bendradarbiaujantį santykį su kiekvienu pacientu, kurio tikslas – abiejų pusių įsitraukimas į paciento sutrikusių judėjimo grandžių funkcijų atkūrimą, skatinantį teigiamus paciento sveikatos būklės pokyčius. Šiame santykyje svarbu ne tik paciento noras ir motyvacija vykdyti specialisto nurodymus, bet ir siekis išmokyti pacientą būti savo paties terapeutu, nes aktyvus paciento vaidmuo sėkmingoje reabilitacijoje yra būtinas.
KOKYBĖS SAMPRATA
- Kokybiškos paslaugos yra orientuotos į pacientą: atsižvelgiama į paciento poreikius ir pasirinkimus, jis aktyviai dalyvauja priimant sprendimus dėl savo sveikatos priežiūros, su pacientu bendraujama atvirai.
- Kokybiškos paslaugos yra prieinamos: patogiai pasiekiama įstaigos vieta, patogus įstaigos darbo laikas, protingas vizito laukimo laikas, paslaugos yra įperkamos, teikiamos nediskriminuojant pacientų, be paslaugos atlikimo vėlavimų ar atidėjimų.
- Kokybiškos paslaugos yra saugios: pagal įstaigos galimybes užtikrinama pacientų ir personalo sauga, kad pacientas sveikatos priežiūroje jaustųsi saugus.
- Kokybiškos paslaugos yra veiksmingos: paslaugas teikia tinkamas sveikatos priežiūros specialistas ar komanda, jas teikia tinkamai ir tinkamam pacientui (atsižvelgiant į jo poreikius ir lūkesčius, juos tenkinant ar viršijant); paslaugos teikiamos taikant esamus (ne pasenusius ir ne ateities) medicinos mokslo įrodymus ir gerąją gydymo praktiką, Pasaulinės sveikatos organizacijos rekomendacijas.
- Kokybiškos paslaugos yra orientuotos į darbuotoją: įstaigos darbuotojai skatinami tarpusavyje keistis gerosiomis gydymo praktikomis, profesinėmis žiniomis/patirtimi, savarankiškai ar kolektyviai atlikti pacientų kaulų ir raumenų sistemos sutrikimų atvejų analizes. Komandinis darbas grįstas pasitikėjimu, bendradarbiavimu, kiekvieno darbuotojo vidine motyvacija siekiant užtikrinti geriausias sveikatos priežiūros paslaugas pacientams.
- Kokybiškos paslaugos yra efektyvios ir našios.
KOKYBĖS UŽTIKRINIMAS
Įstaigoje teikiamų sveikatos priežiūros paslaugų kokybė užtikrinama laikantis minimalių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės reikalavimų aprašo, pateikto LR sveikatos apsaugos ministro įsakymo „Dėl minimalių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės reikalavimų aprašo patvirtinimo“ Nr. V-338 2025-05-01 suvestinė redakcija.
Įstaigos vadovas, vykdydamas nuolatinę įstaigos veiklos priežiūrą, užtikrina kad:
- Visos teikiamos paslaugos būtų licencijuotos
- Visi dirbantys sveikatos priežiūros specialistai būtų licencijuoti, vadovautųsi pareiginėmis instrukcijomis.
- Įstaigos patalpos būtų pritaikytos įstaigos licencijuotoms paslaugoms teikti.
- Įstaigoje būtų naudojama saugi, sertifikuota medicininė įranga, atliekama jos periodinė priežiūra.
- Įstaigoje būtų vykdoma infekcijų kontrolė, darbų ir priešgaisrinė sauga, darbo vietų rizikos vertinimas.
- Įstaigoje būtų diagnozuojama ir gydoma vadovaujantis vietiniais standartizuotais kaulų ir raumenų sistemos sutrikimų diagnostikos ir gydymo protokolais.
- Įstaigoje teikiamos sveikatos priežiūros paslaugos būtų draudžiamos sveikatos priežiūros įstaigų civilinės atsakomybės už pacientams padarytą žalą privalomuoju draudimu.
Dokumentas peržiūrėtas 2024 06 10 d.
Kokybės klausimais kreipti el. paštu: komunikacija@stuburas.lt